De integratie tussen je webwinkel en jouw Yuki boekhouding biedt diverse voordelen voor e-commercebedrijven. De bestelgegevens worden automatisch gesynchroniseerd met de boekhoudsoftware bij het plaatsen van een bestelling, wat handmatige gegevensinvoer vermindert en menselijke fouten minimaliseert. Daarnaast wordt het voorraadbeheer nauwkeuriger doordat de voorraadniveaus in de webwinkel automatisch worden bijgewerkt op basis van bestellingen en retourzendingen, waardoor je een actuele en precieze voorraadstatus behoudt.
De koppeling biedt ook efficiënte betalingsafstemming doordat betalingen ontvangen via de webwinkel direct kunnen worden gekoppeld aan bestellingen en facturen in de boekhouding, wat het proces van het afstemmen van betalingen en openstaande bedragen vereenvoudigt. Bovendien levert de integratie realtime financieel inzicht in de prestaties van de webwinkel, waardoor bedrijfseigenaren en managers te allen tijde belangrijke financiële statistieken en prestatie-indicatoren kunnen bekijken.
Staat jouw webwinkel er niet bij? Neem dan even contact met ons op.
Door koppeling tussen Prestashop en je boekhouding worden verkoopfacturen vanuit je webshop direct naar je administratie verstuurd.
Door koppeling tussen Prestashop en je boekhouding worden verkoopfacturen vanuit je webshop direct naar je administratie verstuurd.
Door koppeling tussen JouwWeb en je boekhouding worden verkoopfacturen vanuit je webshop direct naar je administratie verstuurd.
Door Shopify rechtstreeks aan je boekhouding te koppelen, worden verkoopfacturen vanuit je webshop direct in je administratie verwerkt.
Door de koppeling tussen Mijn Webwinkel en jouw Yuki boekhouding blijven de facturen van je webshop altijd actueel.
Automatiseer het proces van verzenden en verwerken van verkoopfacturen met de integratie van de WooCommerce Webshop en jouw Yuki boekhouding.
Wanneer jouw klant een bestelling plaatst in de webwinkel, wordt de bestelgegevens automatisch gesynchroniseerd in je Yuki boekhouding. Dit vermindert de noodzaak van handmatige gegevensinvoer en minimaliseert menselijke fouten.
Door de koppeling wordt het voorraadniveau in de webwinkel automatisch bijgewerkt op basis van bestellingen en retourzendingen. Zo is de voorraadstatus altijd up to date.
Betalingen die via de webwinkel worden ontvangen, kunnen direct worden gekoppeld aan bestellingen en facturen in jouw Yuki boekhouding.
Met real-time informatie over bestellingen, voorraad en facturering kun je snel en accuraat reageren op vragen van klanten over hun bestellingen.
Iedere onderneming is anders en iedere ondernemer heeft eigen wensen en behoeftes. Wij koppelen de systemen die jij gebruikt naadloos aan jouw boekhouding.
Wij hebben een koppeling met alle Nederlandse banken, de meeste webshops, kassasystemen, salarispakketten, urenregistratiesoftware en CRM-systemen.
Wij koppelen voor iedere ondernemer het Yuki boekhoudprogramma automatisch aan je bank. Zo hoef jij nooit meer handmatig banktransacties in te voeren.
Wij koppelen jouw boekhouding aan bijna ieder betaalsysteem, waaronder Mollie. Zo kun jij je klanten verschillende betaalmethoden aanbieden en moeiteloos het betaalproces beheren.
Wij koppelen de salarissoftware van NMBRS direct aan het Yuki-pakket waardoor je salarisadministratie direct, goed en volledig in je boekhouding verwerkt wordt.
Wij koppelen jouw Yuki-boekhouding aan bijna ieder facturatieprogramma. Zo kun je direct facturen maken, uitsturen en bijhouden vanuit één systeem.
De software voor debiteurenbeheer van Outstanding24 is volledig geïntegreerd in jouw Yuki- boekhouding. Zo nemen wij jou het hele debiteurenproces uit handen.
Door de directe koppeling tussen het rapportagesysteem en jouw boekhouding kunnen financiële gegevens automatisch worden ingevoerd in rapporten.
Door jouw CRM-systeem direct te koppelen aan je boekhouding worden alle klantgegevens direct en foutloos uitgewisseld en bespaar jij je zelf een hoop dubbel werk.
Maak kennis met onze klant Taco Bell Nederland en zie hoe zij samen met Entrpnr een grote slag heeft gemaakt met het automatiseren van vrijwel alle bedrijfsprocessen van Taco Bell Nederland. General Manager Barto Hulleman vertelt over de samenwerking en hoe het hem geholpen heeft het bedrijf bij te sturen waar nodig.
Als je onderstaand contactformulier invult, neemt een van onze boekhoudspecialisten zo snel mogelijk contact met je op. Samen bekijken we dan hoe wij je kunnen helpen je boekhouding zo efficiënt mogelijk te verzorgen.
Maandag – vrijdag
09:00 – 17:30
Heb je vragen over de dienstverlening, het aanleveren van stukken of misschien wel iets heel anders? Misschien staat je vraag hier tussen. Zo niet, bel ons gerust en we helpen je graag verder.
ENTRPNR. DE BOEKHOUDER VOOR JOU.
Als je onderstaand contactformulier invult, neemt een van onze boekhoudspecialisten zo snel mogelijk contact met je op. Samen bekijken we dan hoe wij je kunnen helpen je boekhouding zo efficiënt mogelijk te verzorgen.