Samenwerking Entrpnr en Hypotheek Visie

Belasting

Blog

Entrpnr Dutch Carribbean

Intern

MKB

Ondernemen

Persbericht

Software

ZZP

Geschreven door:
Annelore-van-der-lint

Annelore van de Lint

Marketing Director

Entrpnr en Hypotheek Visie gaan samenwerking aan voor hypotheekadvies voor ondernemers

Partnerschap vergemakkelijkt hypotheektraject voor ondernemers

21 mei 2021 – Boekhoudkantoor Entrpnr en hypotheekadviesketen Hypotheek Visie slaan de handen ineen voor hypotheekadvies voor ondernemers. Door nauw te gaan samenwerken, wordt ondernemers die op zoek zijn naar een passende hypotheek, een hoop papierwerk bespaard.

Bij het afsluiten van een hypotheek komt een hoop papierwerk kijken. Zeker voor ondernemers moet een grote hoeveelheid documenten worden overhandigd, voordat een aanvraag bij een geldverstrekker voor een hypotheek in gang kan worden gezet. Om het hypotheektraject voor ondernemers te vergemakkelijken, zijn boekhoudkantoor Entrpnr en hypotheekadviseur Hypotheek Visie een samenwerking aangegaan.

Tijdsbesparing

Als onderdeel van het partnerschap, deelt Entrpnr aan het begin van het adviestraject zo veel mogelijk relevante documenten met Hypotheek Visie in opdracht van de klant. Het gaat hierbij onder andere om jaarrekeningen, aangiftes inkomstenbelasting van de afgelopen 3 jaar, een overzicht van de huidige hypotheek, winst- en verliesrekeningen met balans en prognose cijfers. Zo blijft de ondernemer een hoop uitzoekwerk bespaart en wordt vertraging voorkomen doordat stukken dubbel en incompleet zijn aangeleverd. De hypotheekadviseur kan na ontvangst van de documenten, goed voorbereid het adviestraject in.

Goed voorbereid

Steven Lagerwij, CEO van Entrpnr: “Voor een ondernemer of zelfstandige, komt bij het afsluiten van een hypotheek een hoop extra papierwerk kijken. Daarom zijn wij heel blij met onze nieuwe partner Hypotheek Visie. Zij helpen al bijna 30 jaar vele ondernemers om in de wirwar van (on)mogelijkheden de hypotheek te kiezen die het beste past bij de huidige én toekomstige situatie.”

Raj Singh, managing shareholder van Hypotheek Visie: “Wij en onze klanten zien zeer duidelijk de toegevoegde waarde van het al vroeg kunnen beschikken over de benodigde documenten. Door goed geïnformeerd het traject in te kunnen gaan, zijn onze adviseurs nog beter in staat de ondernemer te ondersteunen in de zoektocht naar een passende hypotheek.”

Andere artikelen

Privékosten of zakelijke uitgave?

Dit moet jij weten Ben jij ondernemer of werk je met een eenmans-bv? Dan is dit belangrijk nieuws: de Belastingdienst […]

Meer lezen

zakelijk of prive uitgave

De voordelen van digitale facturatie voor kleine ondernemers

Hoe slimme software jouw administratie vereenvoudigt Als je een kleine ondernemer bent, herken je het vast: stapels bonnetjes, handmatig facturen […]

Meer lezen

digitale facturatie

Wat kost het écht om je administratie uit te besteden?

Een transparant overzicht van kosten, baten en verborgen besparingen. Als ondernemer weet je: tijd is geld. Toch worstelen veel zzp’ers […]

Meer lezen

kosten administratie uitbesteden

De 5 grootste valkuilen bij het zelf doen van je boekhouding

Een eerlijke kijk op veelvoorkomende fouten – en hoe jij ze kunt voorkomen Als ondernemer wil je grip houden op […]

Meer lezen

boekhouding zelf doen valkuilen

Checklists voor je administratie

Wat moet je wanneer aanleveren? Of je je administratie nu zelf doet of (deels) hebt uitbesteed, een goede voorbereiding bespaart […]

Meer lezen

administratie checklist

Holding en werkmaatschappij:

  Wat is het verschil en hoe pak je het slim aan? Als je net een bedrijf start of klaar […]

Meer lezen

Boekhouding notaris Inleiding tot de geruisloze inbreng: wat, waarom en hoe?
Ga naar boven