In ROOD ons meest gekozen abonnement.
Diensten | Start | Scale | Smart | Up | Pro | Expert |
---|---|---|---|---|---|---|
Onboarding | ||||||
Bankoppeling | ||||||
Aangifte Omzetbelasting | ||||||
Aangifte Inkomstenbelasting | - | |||||
Full-service boeken van je administratie | ||||||
Aantal Transacties | 40 | 60 | 75 | 100 | 135 | 250 |
Prijs per maand | €99,95 | €139,95 | €169,95 | €224,95 | € 319,95 | €499,95 |
Add-on (prijs per maand) | Start | Scale | Smart | Up | Pro | Expert |
Aangifte inkomstenbelasting (IB)* | €30,00 | |||||
Aangifte inkomstenbelasting Partner** | €10,00 | €10,00 | €10,00 | €10,00 | €10,00 | €10,00 |
IB Aangifte (jaarbetaling) - eenmalig | €350,00 | €350,00 | €350,00 | €350,00 | €350,00 | €350,00 |
Jaarverslag - Eenmanszaak / V.O.F. (excl. IB) | €37,50 | €37,50 | €37,50 | €37,50 | €37,50 | €37,50 |
Jaarrekening - Holding BV*** | - | - | €85,00 | €85,00 | €85,00 | €85,00 |
Jaarrekening Werkmaatschappij**** | - | - | €110,00 | €110,00 | €110,00 | €110,00 |
€99,95 per maand. Dit is een abonnement specifiek voor een holding. Per deelneming komt hier €49,95 per maand bij.
Aangifte omzetbelasting per maand i.p.v. kwartaal €49,95 per maand
Geen bankkoppeling / handmatig bankboeken €125,00 per maand
*Het betreft de aangifte voor 1 persoon. Wanneer er sprake is van meerdere vennoten geldt een meerprijs van €10,00 per maand.
**Bij aangifte inkomstenbelasting van jouw partner, geldt deze prijs als jouw partner geen ondernemer is.
***Voor jaarrekeningen van Besloten Vennootschappen (B.V. ’s) betreft het hier een richtprijs.
****Voor jaarrekeningen van Besloten Vennootschappen (B.V. ’s) betreft het hier een richtprijs.
Als je onderstaand contactformulier invult, neemt een van onze boekhoudspecialisten zo snel mogelijk contact met je op. Samen bekijken we dan hoe wij je kunnen helpen je boekhouding zo efficiënt mogelijk te verzorgen.
Maandag – vrijdag
09:00 – 22:00
Onze B.A.A.S. abonnementen zijn uniek in de branche. B.A.A.S. staat voor “Bookkeeping As A Service” en de B.A.A.S. abonnementen vormen de kern van onze dienstverlening. In je B.A.A.S. abonnement zitten de dagelijkse standaard werkzaamheden:
Daarnaast verzorgen wij als onderdeel van het B.A.A.S. abonnement ook ieder kwartaal de aangifte omzetbelasting (BTW). Wel vragen wij jou om op tijd de benodigde documenten aan te leveren. Je ontvangt hiervoor van ons bijtijds bericht om je te helpen dit te onthouden. Uiteraard is het beantwoorden van simpele vragen over je boekhouding ook bij de prijs inbegrepen.
Entrpnr is jouw sparringpartner en denkt graag met je mee. Let wel op dat als dit extra werk oplevert omdat wij bijvoorbeeld zaken moeten gaan uitzoeken of extra documenten moeten opstellen (zoals bijvoorbeeld een prognose voor een investering of financiering), dit extra uren gaat kosten die we moeten doorberekenen. Vanzelfsprekend kun je voor zaken die verder gaan dan de standaardwerkzaamheden altijd extra advies-uren inkopen.
Ben je nog aan het twijfelen tussen zelf doen of uitbesteden? Bedenk dan goed dat aan beide keuzes voor- en nadelen zitten. En hangt een ander prijskaartje. Als je alleen naar de prijs kijkt, ben je appels met peren aan het vergelijken.
Lees hier meer over de verschillen en maak de beste keuze voor jouw onderneming.
Als jij klant wilt worden bij Entrpnr, dan ontvang je van ons een offerte voor de voor jou gewenste diensten. Wanneer je deze offerte hebt getekend (kan ook digitaal) dan ben je onze nieuwe klant! Direct na ondertekenen, zal een van onze medewerkers contact met je opnemen voor het maken van een zogenaamde “onboard afspraak”. Deze welkomsessie doen we bij voorkeur online, maar het kan ook fysiek op een van onze kantoren.
Tijdens de “onboarding” zetten we de Yuki-software samen met jou klaar. Uiteraard krijg je uitgebreide uitleg over de aanlevering van stukken en documenten. Verder kijken we samen welke software je nog meer gebruikt en onderzoeken we of het zinvol is om deze te koppelen aan het boekhoudprogramma.
Wat we in ieder geval zullen doen is de bank koppelen, zodat je zakelijke bankafschriften automatisch in je boekhoudprogramma worden geladen. Verder zijn wij wettelijk verplicht om een aantal gegeven met je door te lopen. Denk hierbij aan zaken als een kopie van je paspoort e.d. Wanneer de onboarding is afgerond dan is jouw boekhouding technisch gereed om ingericht te worden. De inrichting zal worden gedaan door jouw controller. Hij of zij zal vooraf contact met je opnemen om nader kennis te maken. Dit kan telefonisch, via teams of op kantoor. Net wat jij het liefste heb.
Samen lopen jullie de specifieke zaken van je boekhouding door. Verder is het altijd prettig om gezamenlijk “werkafspraken” te maken om te zorgen dat de samenwerking soepel verloopt.
Als je onderstaand contactformulier invult, neemt een van onze boekhoudspecialisten zo snel mogelijk contact met je op. Samen bekijken we dan hoe wij je kunnen helpen je boekhouding zo efficiënt mogelijk te verzorgen.
Maandag – vrijdag
09:00 – 22:00
Hoewel we ons inzetten voor de nauwkeurigheid van onze website, kunnen er typefouten of onvolkomenheden in het prijzenoverzicht voorkomen. De prijzen op de uiteindelijke offertes en facturen zijn leidend. We behouden ons het recht voor om eventuele fouten te corrigeren.
ENTRPNR. DE BOEKHOUDER VOOR JOU.
Als je onderstaand contactformulier invult, neemt een van onze boekhoudspecialisten zo snel mogelijk contact met je op. Samen bekijken we dan hoe wij je kunnen helpen je boekhouding zo efficiënt mogelijk te verzorgen.